وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

فرهاد قائمی در مورد برد تیم ایران برابر بلژیک اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. خدا را شکر مجوز حضور در دور دوم را گرفتیم و انشاءالله در مرحله بعد خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم و والیبال باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. مهم این است که خودمان چطور بازی کنیم تا همه کیفیت والیبال‌مان را ببینند.

وی تصریح کرد: در کار گروهی من باشم یا نباشم مهم نیست. مهم نتیجه‌گیری تیم است. خدا را شکر حالا تیم ما همین طور است. همه بچه‌ها همدل هستند و انگیزه دارند و البته کادر فنی هم به خوبی آنان را هدایت می‌کنند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال با بیان اینکه قبل از شروع مسابقات تیم ایران اراده خاصی برای ۲ هدف داشت، گفت: ادامه روند درخشش والیبال ایران و زنده نگهداشتن خاطره زنده یاد حسین معدنی از جمله اهداف این تیم است.

قائمی ادامه داد: باید ببینیم کادر فنی چه برنامه‌ای باری برای بازی امروز مقابل پورتوریکو دارد و بعد هرچه بهتر بود را اجرا کنیم.

وی درباره سختی گروه ایران خاطر نشان کرد: در این مسابقات همه تیم ها خوب هستند، طوری که پیش‌بینی را سخت می‌کند. حتی صدرنشینی فرانسه هم  قابل پیش‌بینی نبود. یا بلژیک تیم خوبی است و در ست اول برابر با ما پیش رفت. جلوی تیم هایی که برای اولین بار بازی می‌کنیم با اینکه نکاتی را کادر فنی گفته یا آنالیز شده اما کار کمی سخت  است. تا یکی دو بار بازی نکنی و قلق کار دستت نیاید سخت است ولی خدا را شکر با ۳ امتیاز بازی جواز صعود را گرفتیم.

منبع؛ائل پرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">