وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

وصیت نامه مرتضی پاشایی

Friday, 21 November 2014، 05:25 PM

نظرات  (۱۵)

خدا به خانواده ای داغدارش صبر بده
مرتضی هرروز واست نماز میخونم تا روحت شاد بشه من از وقتی خبر فوتتو شنیدم همش دپرسم
خدا رحمتش کنه اینم مثل ناصر عزیز خیلی زود رفت
تو رفتی اما هنوز برای ما زنده ای
روحت شاد مرتضا جان
مرتضی جان هم مثل ناصر عبدالهی  زود از پیش ما رفت
واقعا از دوریت خیلی ناراحتم ولی بازم جای خالی تو رو هنوز حس می کنم همیشه در دلم ماندگاری مرتضی پاشایی روحت شاد امیدوارم آرامشت ابدی باشه



دلم می خواست از نزدیک ببینمت اما حیف که رفتب
  • ابوالفضل
  • دلم گرفته هم نفس تنهای تنهام تو قفس/
    بیا به دادم تو برس دیگه ندارم بی تو حس/
    میخام بگم بدون تو دلم نداره هیچ و بس/
    اگه که راستشو بگم برام شدی مثل نفس/
    (تقدیم به امپراطور قلبها مرتضی پاشایی)
    خدا رحمتت کنه
    روحت شاد و یادت گرامی ، آسمونی شدنت مبارک ای همه احساس ..  
    خدایا شکرت خدایا شکرت  ، آرامش رو بهش عطا کن 
    روحت شاد و یادت گرامی ، ای همه احساس آسمونی شدنت مبارک
    خدایا شکرت خدایا شکرت ، آرامشی زیبا به ایشان عطا کن . آمین
    روحت شاد و یادت گرامی
    سلاااااااام ب همه ی داغ دیدها ی عزیزمون.امیدوارم خدای بزرگ ب همتون صبربده/خصوص عشقش....تسلیت بهمتون././
    سفرکرده کجارفتی؟چراتنهاچرابی من نگفتی سخته دلتنگی نگفتی زوده این رفتن کجای جاده ایستادی چراتادل بستم به فکررفتن افتادی برای شادی روحش صلوات...
  • مریم صفایی قادری
  • سلام مرتضی جان من تا آخر عمرم تو را یاد می کنم همیشه در قلب من خواهی ماند💔🌹😿🙀💏💑👫💘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">