وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از کاندیداتوری تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری اسلامی OIS سازمان همکاری‌های اسلامی در سال ۲۰۱۶ از میان شهرهای کشور خبر داد.

 فرزین حق‌پرست شب گذشته در همایش روز جهانی گردشگری در تبریز اظهار کرد: امسالی، کارگروهی  برای عمل به سند تدبیر توسعه استان در بخش گردشگر تشکیل شده است تا با رفع موانع موجود توسعه این صنعت به سرعت کارها را پیش بریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تبریز به عنوان کاندیدای ایران برای رقابت انتخاب شهر نمونه گردشگری کشورهای مسلمان به سازمان همکاری‌های اسلامی (او.آی.سی) معرفی شده است.

وی روستاهای هدف گردشگری، بازار تبریز، شمال استان، جنوب استان و به ویژه شهر مراغه، بازاریابی و تبلیغات را از جمله هسته‌‌های کلیدی روش کار SWOT بکار گرفته شده این نهاد عنوان کرد و افزود: در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ۲۸ دستگاه درگیرند و بخش خصوصی هم در این ارتباط نقش بسزایی ایفا می‌کند تا سفرها به درستی انجام گیرند.

حق‌پرست تصریح کرد: با تلاش مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سایر نهادهای متولی، موفق شدیم در میان شهرهایی مثل اصفهان، شیراز، یزد و... تبریز، اولین پایتخت جهان تشیع را به عنوان کاندیدای شهر نمونه گردشگری اسلامی OIS سال ۲۰۱۶ معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه گردشگر می‌خواهد نان تنور را بخورد، گفت: توجه به گردشگری پایدار و حفظ آداب و رسوم بومی و ترویج گردشگری روستایی زندگی غربی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و زندگی پایدار توام با معنویت و سادگی روستایی را به جهانیان عرضه می‌کند.
منبع؛ائل پرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">