وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

ناصر عبدالهی؛ اسطوره ی موسیقی پاپ ایران

وبلاگ امیر نظامی خواه

اعضای هیئت تحریریه ائل پرس با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند؛

آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در دیدار با هیئت تحریریه ائل پرس حمایت مسئولین از تشکل های فرهنگی استان را لازم دانسته و افزودند: تقویت مجموعه هایی مانند ائل پرس خواهد توانست نتایج مثبتی برای استان در بر داشته باشد.

اعضای هیئت تحریریه ائل پرس ظهر امروز با حضور در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ضمن دیدار با آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، از رهنمودهای ایشان در خصوص فعالیت در عرصه فرهنگ و رسانه بهره مند شدند.

آیت الله مجتهد شبستری موفقیت ائل پرس در جذب مخاطب پرتعداد در سطح استان در مدت نسبتا کوتاه فعالیت را مثبت و قابل تحسین ارزیابی کرده و نشانگر دقت، سرعت عمل و جذابیت در تولید اخبار دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری فعالیت رسانه های ارزشی همچون ائل پرس در استان را قابل تقدیر ارزیابی کرده و خواستار تقویت و تداوم این جریان شد.

Image title

وی بر لزوم همکاری و حرکت هماهنگ ائل پرس با مجموعه ها و جریان های ارزشی استان به خصوص اقشار جوان و دانشگاهیان تاکید نموده و انسجام نیروهای ولایی استان در مسیر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ و رسانه را ضروری عنوان کرد.

آیت الله مجتهد شبستری، حمایت مسئولین از تشکل های فرهنگی استان را لازم دانسته و افزود: تقویت مجموعه هایی مانند ائل پرس خواهد توانست نتایج مثبتی برای استان در بر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: برای شما عزیزان در ائل پرس آرزوی موفقیت می کنم. هرچه در راه اسلام و انقلاب و ارزش های اسلامی زحمت کشیده شود به جا است. به خصوص در شرایط کنونی که هجمه های دشمنان خارجی نسبت به ملت ایران وجود دارد. متاسفانه علاوه بر هجمه های فرهنگی خارجی عده ای نیز در داخل کشور وجود دارند که ارزشهای اسلامی را تضعیف می کنند.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: هرچه قوی تر و منسجم تر بودن در مقابل این هجمه ها به جا است و ان شا الله خداوند ماجور خواهد داشت.

آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز نیز در جمع اعضای هییت تحریریه ائل پرس با اشاره به لزوم موثق بودن اخبار منتشر شده در رسانه ها، اعتماد عموم مردم را سرمایه بزرگ رسانه ها دانست.

وی با بیان نکاتی در خصوص منابع خبری و لزوم صحت و سقم اخبار توسط اصحاب رسانه، برای ائل پرس و سایر رسانه های ارزشی استان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، سجاد حسین زاده، مدیر مسئول ائل پرس در سخنانی با بیان اهداف و راهبردهای ائل پرس، به ارائه گزارشی از عملکرد این پایگاه خبری تحلیلی در مدت فعالیت خود از ۲۳ خرداد ماه سال جاری پرداخت.
منبع؛ائل پرس

  • Amir Nezamikhah

ائل پرس

نظرات  (۱)

  • مهندس راد
  • سلام بسیار جالب توجه بود به ما هم سری بزنید خوشحال میشوم
    پاسخ:
    سلام چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">